1 maja 2012

LOTERIA !!!! LOTERIA !!!! LOTERIA !!!!

Hej ! ! !
Jak obiecywałam loteria już dziś !
Do wygrania
-Nagrody z obrazka
- 2 Reklamy w poście .
- 5 Reklam dołączonych do posta .
- 3 x 5 sd (z prowizją) .

Aby wziąć udział w loterii należy :
       PRZEDE WSZYSTKIM  BYĆ OBSERWATOREM !!!
1.Napisać Komentarz "Zgłaszam się" + SWÓJ NICK ZE STARDOLL .
2.Co chciałoby się wygrać .
3. Co już się ma .
4.Mieć 2 sd / 2sm na odbiór nagrody .
5. Napisać czy jest się ss .

WYNIKI PODAM 12 MAJA (SOBOTA) .
EDIT : 
Wyniki podam jak będę SS . (Za jakieś parę dni).

23 komentarze:

  1. Zgłaszam się. Spełniam wszystkie wymagania :)
    Mam twój projekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się , supestar55 , spełniam wymagania , jestem ss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się ! <3
      Obserwuję twojego bloga.
      4 lub 5 maja bede SS (na razie nie jestem bo brak kasyie martw) Więc bedę SS.
      Chciałabym te czerwone ponczo (to najbardziej) lub zieloną spódnicę (to też ale już mniej) albo to białe futerko(to naj mniej)

      Miss_ka_

      Usuń
    2. Miss_Ka_ Dlaczego zgłosiłaś się w odpowiedzi do czyjegoś komentarza ? Tak zgłoszenie nie jest brane pod uwagę !

      Usuń
    3. Yy.? co to za różnica.? nie moge znalesc gdzie sie komentarz wystawia do danego posta. no ale ok trudnoo.

      ps. nie jestem i nie bede jednak SS.

      Miss_ka_

      Usuń
  3. Zg się.Nie posiadam sd.Nie jestem ss.Mam japonki.Chciała bym Turkusąwą Spódniczkę z Basics,lub zieloną spódniczkę(o ile jest za sm);p

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaszam się. Chciałabym futerko, leginsy z kryształkami lub buty chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się jestem Justynkar98.Jestem ss mam twoje projekty chciałabym wygrać jakąś reklamę lub stardolary.Posiadam sd:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZG sie chce spódniczkę lub rajstopki.

    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dodaj się do obserwatorów :) Inaczej marne szanse na nagrodę :)

      Usuń
  7. zg się :) agula101
    obserwuje bloga
    chciałabym tę czarną torebke
    chwilowo nie jestem ss ; /

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako nptiger2
    Chciałam bym wygrać zieloną spódniczkę lub brązową torebkę
    Mam 2sm/sd
    Nie jestem ss ale ma powyżej 500 sp ;)

    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  9. Zg się
    obs jako Nikuś :)
    Obojętnie nic z tego nie mam
    jestem ss i mam sd i sm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :P
    princes_2010
    Mam wszystko oprócz białego t-shirt'u, niebieskiej spódnicy i czarnej torebki :)
    Sm i sd mam :) Ss również jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, jestem ss :P i nie posiadam nic z powyższych :P

    synopsa

    OdpowiedzUsuń